Vanaf maandag weer WielerFlits Live

donderdag 6 april 2017 om 19:00
Vanaf maandag weer WielerFlits Live

Met trots kunnen we bekendmaken dat WielerFlits Live terugkeert. Vanaf aanstaande maandag praten we je vanuit een gloednieuwe studio weer helemaal bij over de wieleractualiteit.

Iedere week schuiven actuele gasten aan om het nieuws te bespreken. Michael Boogerd zal als analist regelmatig langskomen en natuurlijk gaan we weer Skypen met wielrenners en ploegleiders uit binnen- en buitenland.

WielerFlits Live zal iedere maandag vanaf 20:30 uur rechtstreeks te zien zijn op WielerFlits.nl, YouTube en onze Facebook-pagina. Speel mee met de quiz, reageer op de uitzending of stem op de Stelling van de week door hashtag #WFLive te gebruiken.

Meer video’s zien uit het peloton?
Abonneer je dan nu op ons YouTube-kanaal!

Dit artikel delen:

27 Reacties

iLLan 5 april 2017 om 19:06

Leuk! Ik ben benieuwd en zal zeker weer regelmatig kijken, succes met het maken!

Jeroen Spiekhout 5 april 2017 om 19:07

Hartstikke leuk ik ben benieuwd… Veel succes!!

aapdedino 5 april 2017 om 19:07

Ik ga zeker weer kijken. Erg leuk nieuws!

Blaudzun 5 april 2017 om 19:08

Goede zaak. Met Michael Boogerd een goede gast binnen gehaald!

achtpuntzes 5 april 2017 om 19:12

Boogerd mag toch tot 21 december 2017 geen werkzaamheden meer hebben in de wielrennerij?

maar goed tof dat wf-live weer begint. :)

klootje kriekeljon 5 april 2017 om 19:12

Leuk mannen! Zijn jullie je er wel bewust van dat je nu precies op VI-tijd zit? Zal de meeste niet uitmaken, maar ik gok dat er behoorlijk wat WF-Live kijkers ook VI kijken.

dark-knight 5 april 2017 om 19:20

Heel tof, altijd leuk geweest om te kijken!
Ziet er ook erg professioneel uit in deze studio, daarnaast een interessante en goede analist. Kortom, ik heb er weer heel veel zin in!

Belkinrabo 5 april 2017 om 19:28

Geen Youri meer :(

Verweggistan 5 april 2017 om 19:50

Ziet er goed uit, zoals dark-knight al zegt. Wat minder kneuterig, (hoewel dat eigenlijk juist het leuke was). Ik hoop wel dat Youri en Nick nog regelmatig terugkeren.
@klootje: je kunt toch terugkijken wanneer je wilt.

Joachim 5 april 2017 om 19:50

@ klootje kriekeljon, ik weet niet wat je met VI bedoelt (ik vermoed een tv-programma), maar we leven in 2017 hè. Tv-programma’s kan je opnemen en WF-live wellicht ook achteraf op YouTube bekijken.

achtpuntzes 5 april 2017 om 19:57

het Romeinse cijfer 6. benieuwd of daar wat aan te zien is dan?

Retro Lex 5 april 2017 om 20:16

Ik ga dus Live VI kijken. En WF live kijk ik dan op Dinsdagavond ;-)

TykkeThor 5 april 2017 om 21:07

Top! Vorig jaar erg van genoten. Heb er weer zin an.

Fanny 5 april 2017 om 21:30

Hartstikke leuk WF !!!
Alléén jammer van die dopingzondaar Boogerd als analist.
Géén voorbeeldig ex-profrenner/ex-ploegleider voor de jonge renners en andere geïnteresseerden.
Zou ook wel eens een keer andere mensen (bv mecaniciens) van een ploeg willen horen praten over hun werk en zien hoe ze het werk rondom een koers doen ipv bijna altijd het interviewen van renners of ploegleiders.

Mathieu Moller 5 april 2017 om 21:34

Leuk nieuws! Nieuwe studio ziet er mooi uit!

klootje kriekeljon 5 april 2017 om 21:34

Joachim, is ook het probleem niet. Net als Lex komt dat helemaal goed hier. Maar hoe meer kijkers hoe beter! En het zal allicht schelen, al weet ik niet hoeveel.

hansiehansie 5 april 2017 om 21:48

Goed nieuws en met Boogerd een goede analist erbij. Ik ga zeker kijken!

schipperaar 5 april 2017 om 21:57

edit redactie: dergelijke bijdragen mag je achterwege laten

Wheely 5 april 2017 om 22:35

Leuke trailer! Ziet er fantastisch uit. Kom maar door met die maandag!

Secondant 6 april 2017 om 03:03

Fantastisch nieuws. Leuk ook met Boogie. Ben het totaal niet eens met @fanny dat er een ‘schoon’ iemand moet zitten. Boogerd is qua ervaring gewoon één van de mooiste namen die je hier neer kunt zetten. Daarnaast heeft hij vaak leuke anekdotes. Daarnaast hoef ik geen mechanichien of kok van de ploeg aan het woord te zien. Dat laten ze elk jaar al bij de Avondetappe in de Tour zien. Leuk om dat eens te zien, maar 1x per jaar is genoeg.

Klasse WF!! Ik ben blij dat dit terug is, ik ga zeker elke week kijken.
Enige minpunt: jammer dat het pas gestart wordt halverwege het voorjaar. Had het mooi gevonden als er bijvoorbeeld rond Parijs-Nice al mee gestart was.

Martin van den Bosch 6 april 2017 om 08:35
Quote:
Enige minpunt: jammer dat het pas gestart wordt halverwege het voorjaar. Had het mooi gevonden als er bijvoorbeeld rond Parijs-Nice al mee gestart was.

Logisch, wij waren liever ook eerder gestart. Er gaat echter heel wat tijd zitten in de voorbereidingen van het project. Wanneer je het doet, moet je het goed doen. Vandaar dat aanstaande maandag de eerst mogelijke datum was. Wanneer dit seizoen een succes wordt, is het doel om volgend jaar eerder te starten.

Secondant 6 april 2017 om 08:46

@ Martin v.d. Bosch,

Ik begrijp het ook, en beter laat dan nooit!! Succes met de productie, en ik hoop op aanzienlijk meer kijkers dan de 3 tot 5 duizend die jullie vorig jaar gemiddeld haalden. Een succes is jullie gegund, ik ga kijken!

Youri IJnsen 6 april 2017 om 10:11

@BelkinRabo
Zeg nooit nooit he. Maar ik zal inderdaad niet meer wekelijks te zien zijn.

xistnc 6 april 2017 om 12:32
Quote van ondertitel:
Wat gebeurd er nou in de wielrennen

Really?