Kijk WielerFlits Live met Chantal Blaak, Michael Boogerd en Oscar Riesebeek terug

dinsdag 27 juni 2017 om 18:15
Kijk WielerFlits Live met Chantal Blaak, Michael Boogerd en Oscar Riesebeek terug

De Nederlandse kampioenschappen hebben voor een hoop vreugde gezorgd. Bij de vrouwen ging de titel naar Chantal Blaak. Zij zat deze week bij ons aan tafel om over haar zegetocht te praten. Daarnaast waren Roompot-Nederlandse Loterij-renner Oscar Riesebeek en analist Michael Boogerd te gast om te praten over het NK bij de mannen.


ZAPSERVICE WIELERFLITS LIVE #32

Meer video’s zien uit het peloton?
Abonneer je dan nu op ons YouTube-kanaal!

Dit artikel delen:

36 Reacties

Mathieu Moller 26 juni 2017 om 14:05

Eindelijk een vrouw. Goed voor de afwisseling.

Vraag aan Chantal:
Hoe zie jij je eigen kansen in de Giro? En wie is voor jou de topfavoriet voor de eindzege?

Sephiroth 26 juni 2017 om 14:18

ik ben benieuwd hoe het geheel uitpakt :) Vooral met de Tour zo voor de deur en Chantals kijk op de grootste mannenronde van het jaar.

Don Stephano 26 juni 2017 om 14:38

De eerste vrouw in de show had natuurlijk José Been moeten zijn. Jammer, die komt nu dus niet meer.

montventoux 26 juni 2017 om 16:25

Haha @Don.
Belooft i.i.g. een mooie uitzending te worden!

@redactie komt er een toureditie van WF Live? Kunnen jullie! Avondetapp'esque met een rol ook voor De Mart : ) Showtime!

Chaba 26 juni 2017 om 16:36

Chantal Blaak weten te strikken, fantastisch. Misschien ga ik eens een keertje kijken!

Lopopodium 26 juni 2017 om 16:37

Nu pas de eerste vrouw? Zou verwachten dat Marianne Vos al alle ruimte zou hebben gekregen voor een praatje (tenzij ze dat zelf niet zag zitten). Eventueel Leontien van Moorsel. Zijn beide volgens mij ook wel erg begaan met het (vrouwelijk) wielrennen dat ze voor een uitzending als dit wel eens een keertje tijd willen inruimen.

Misschien interessant om hen aan de tafel te proberen te krijgen rondom de Giro Rosa, of 'de vrouwenrit' op de Champs Elysee bij de Tour de France?

klootje kriekeljon 26 juni 2017 om 16:38

Goed idee Mont Ventoux!

Chantal Blaak, misschien wel Neerlands leukste wielerdame. Puck aint got shit on her.

Mathieu Moller 26 juni 2017 om 16:45

Leuk idee Mont Ventoux, maar dan alsjeblieft zonder Smeets.

rahimns 26 juni 2017 om 17:05

Wat ik begrepen heb gaat Maxim naar de Tour. Dus ik ga ervan uit dat hij wel met dagelijkse items zal komen, misschien dat hij daar vanavond meer over gaat vertellen. Ik zag iets van Futurumshop samen met WF tijdens de Tour met Maarten Tjallingii als vaste gast en ook Bram Tankink

Martin van den Bosch 26 juni 2017 om 17:18
Quote:
@redactie komt er een toureditie van WF Live? Kunnen jullie! Avondetapp'esque met een rol ook voor De Mart : ) Showtime!
Quote:
Wat ik begrepen heb gaat Maxim naar de Tour. Dus ik ga ervan uit dat hij wel met dagelijkse items zal komen, misschien dat hij daar vanavond meer over gaat vertellen. Ik zag iets van Futurumshop samen met WF tijdens de Tour met Maarten Tjallingii als vaste gast en ook Bram Tankink

Vanavond leggen we in de show uit wat we deze zomer precies gaan doen. Kijken dus ;)

HoofdIsVrij 26 juni 2017 om 17:55

Super dat jullie twee profrenners hebben weten te strikken!

Vraag aan Riesebeek: Roompot heeft afgelopen jaar een hele transformatie/verjonging ondergaan. Hoe komt dit terug in de ploegsfeer/koers?

montventoux 26 juni 2017 om 18:39

@Martin vd B: Dank. Ben benieuwd.

lettyb 26 juni 2017 om 19:11

Wat leuk een vrouw aan tafel!

Verweggistan 26 juni 2017 om 19:19

De winnares van het nationaal kampioenschap tijdrijden van Zweden, triatlete Lisa Nordgren, vond het vreemd dat de vrouwen slechts de helft van de afstand van de mannen moeten afleggen. Zij vond dat de vrouwen dezelfde afstand, of in ieder geval even lang onderweg zouden moeten zijn als de mannen. Dus langere vrouwenkoersen. Was is de mening van Blaak daarover?

Bron:
http://hetiskoers.nl/colere-zweedse-kampioene-tijdrijden/

Hoebele 26 juni 2017 om 19:43

@Lopo Die vrouwenrit (La Course) is verschoven naar de donderdag (Izoard) met een achtervolging op zaterdag in Marseille. Dus geen Tour Feminin, maar slechts 65 km tot halverwege de Izoard. Benieuwd wat Chantal hiervan vindt!

klootje kriekeljon 26 juni 2017 om 20:36

Mooie woordkeuze van Blaak om te spreken over lopen als een trein. Als 1 dat kan weten is het Blaak wel toch?

boehoe 26 juni 2017 om 21:13

Toch weer die voice-over. Hij probeerde zich in te houden deze keer.

rahimns 26 juni 2017 om 21:22

Geen uitleg en wel een heel abrupt einde

klassementsrenner 26 juni 2017 om 21:23

Goede aflevering! Lijkt me leuk die Tourflits!

El-Imbattide 26 juni 2017 om 21:24

Leuke aflevering weer! Een van de beteren. Alleen een beetje een abrupt einde

klassementsrenner 26 juni 2017 om 21:28

Waarom steeds dat gezeur over die voice-over?
Youri heeft er een prima stem voor. Alleen is het wat zacht maar dat kan ook aan mij liggen…

stoempen op de pedalen 26 juni 2017 om 21:30

Het valt mij op dat maxim nogal eens van de onderwerp op onderwerp springt, hij stelt bijv riesebeek een vraag over kansen bij roompot, krijgt een antwoord en begint meteen over de NKs van andere landen ipv er op in te gaan. Dit heb ik wel vaker gezien(ook hier bij chantal). Leuke dame trouwens die Chantal

luckyloek 26 juni 2017 om 21:31

Vreemd einde inderdaad. Verder weer van begin tot einde boeiend!

Ben ook wel benieuwd naar tourflits. Goeie gasten in ieder geval.

@boehoe, persoonlijk vond ik de voice over een stuk beter zo.

iLLan 26 juni 2017 om 22:00

@klassementsrenner, helemaal mee eens, dit voice-over is prima. Het is uniek en dat kan niet iedereen goed aan denk ik, maar volgens mij zorgt het gewoon voor een mooie verandering van tempo in het programma. Lijkt me prima!

boehoe 26 juni 2017 om 22:31

Riesebeek kwam niet heel erg goed uit zijn woorden, overige gasten prima!