Kijk nu WielerFlits Live met Michael Boogerd en Aart Vierhouten terug

woensdag 6 september 2017 om 21:00

De slotweek van de Vuelta a España staat voor de boeg. Een loodzware slotweek, waarin nog het nodige kan gaan gebeuren. Ook de voorbije etappes gebeurde genoeg om over na te praten, en dat deden we dan ook in een nieuwe aflevering van WielerFlits Live. Bij presentator Jeroen Toet waren Michael Boogerd, Aart Vierhouten en WielerFlits-redacteur Youri IJnsen te gast.

ZAPSERVICE WIELERFLITS LIVE #39

Vuelta a España

Overig wielernieuws

Prijsvraag

Kijkersvragen

Voortuiblik Slotweek

Meer video’s zien uit het peloton?
Abonneer je dan nu op ons YouTube-kanaal!

Dit artikel delen:

22 Reacties

tdcbolide 4 september 2017 om 13:46

Vraag voor beide gasten: had Kelderman niet moeten aanvallen, door bijvoorbeeld op Nibali en Contador te reageren in plaats van bij Froome te blijven?

aapdedino 4 september 2017 om 15:38

Dit worden een beetje de vaste gasten. Maar dat is niet erg, want je weet dat je met deze gasten altijd een zinnig gesprek hebt

Frits des Jeux 4 september 2017 om 15:53

Afgelopen week was er een World Tour dameskoers. Is het niet schandalig dat er niets live van op tv te zien is terwijl we als Nederland bij de dames koers na koers reclame maken voor de dameskoersen?

schipperaar 4 september 2017 om 16:46

Vraag aan deskundige Michael, waarom krijg je met een zwaardere fiets een betere aerodynamica?

IlPirata 4 september 2017 om 18:49

Mooie line-up, helemaal niks mis mee.

feyenoordmessi8 4 september 2017 om 19:48

Hoe zit het met de tijdritkunsten van Lopez, Nibali en de rest van de top-5 kandidaten?

Lendilonus 4 september 2017 om 20:03

Vraag voor de gasten: Was het misschien van Kelderman een tactisch plan om de 3de plek tijdelijk te verliezen zodat hij bij de tijdrit achter Chavez aan kan jagen wat waarschijnlijk meer opleverd dan de 3 seconden die hij nu achter staat?

Tuubke 4 september 2017 om 20:28

Vraag aan de gasten: wat vinden jullie van Kruijswijk? Hadden jullie verwacht dat hij er misschien toch nog door zou komen? Zijn klassement is om zeep, maar zit er een rit tussen waar je hem nog kansen toedicht?

TeamNL 4 september 2017 om 20:49

Hapert stream bij jullie ook?

Zjoske 4 september 2017 om 21:00

Bij mij hapert ie niet.
Die korte broek van Youri kan echt niet trouwens ;-)

TeamNL 4 september 2017 om 21:21

Mannen! Leuke uitzending wederom.

Maar even serieus, als Wilco in de top 5 haalt dan heeft hij het prima gedaan.

Als hij de Vuelta wint dan trakteer ik de eerste 25 reageerders op een krat bier (Hertog Jan).

Retro Lex 4 september 2017 om 21:28

@ Team NL Nou Ik hoop dat ik bij de eerste 25 reageerders zit. Een kratje Hertog Jan sla ik niet af.
Stel je voor de Froome een griepje oploopt ofzo en wilco een goede slotweek heeft ;-)

Edit: Tnx Ik zag het ook al

Zjoske 4 september 2017 om 21:31

@Retro Lex
Ten Dam deelt alleen bier uit in de reclame.
Je reageert op TeamNL

Retro Lex 4 september 2017 om 22:32

De korte broek van Youri op zich is niets mis mee.
Ik zit meer met de ongeschoren benen er onder

Frits des Jeux 4 september 2017 om 22:41

Prima uitzending.

BauenLau 4 september 2017 om 22:52

Net terug gezien, leuke uitzending heren!

Mwielerfan 4 september 2017 om 23:13

Aart lijkt me een intelligente ploegleider

Grintametbrinta 5 september 2017 om 05:04

Leuke uitzending! De gasten, de presentatie, dik in orde!

Moess1e 5 september 2017 om 06:48

Goede uitzending! Maxim als verslaggever helemaal te gek!

Wheely 5 september 2017 om 08:39

Mooie interviews met Kelderman en Tolhoek!

Die_Rooie 5 september 2017 om 10:49

Prettige presentator en idd Maxim ter plaatse is top. Goede aflevering!

Front-runner 5 september 2017 om 12:43

Mooie uitzending weer!

Wel redelijk chauvinistisch. Froome heeft nog vrij weinig tekenen van zwakte getoond. Daarnaast valt Nibali zondag aan met tegenwind. Is het dan zo gek dat hij in de laatste kilomter wat terrein verliest?
Realistisch gezien mag Kelderman blij zijn als hij in de top 5 komt en mag hij hopen dat hij Lopez en Zakarin kan afhouden voor het podium.