Vondelmolen-De Ceuster wordt De Ceuster-Bonache en presenteert cosmetica-partner
Het Belgische vrouwenteam Vondelmolen – De Ceuster verandert van naam. Het veldritteam gaat vanaf nu als De Ceuster-Bonache door het leven, met Laura Verdonschot en Ellen Van Loy nog steeds als kopvrouwen. Met Cent pur Cent werd vandaag ook een cosmetica-partner voorgesteld.
Twee jaar geleden werd Vondelmolen – De Ceuster boven de spreekwoordelijke doopvont gehouden, toen met Suzanne Verhoeven als bekendste naam én met focus op de jeugd. Intussen werden onder meer ook Ellen Van Loy en Laura Verdonschot aangetrokken en met ingang van dit seizoen verandert het team ook van naam.
Eerste naamsponsor Vondelmolen trekt er de stekker uit, waardoor De Ceuster en Bonache, vorige winter respectievelijk tweede en derde partner, een rang opschuiven. En met Cent Pur Cent werd vandaag nog een extra partner voorgesteld. Cent Pur Cent is een natuurlijke cosmetica-lijn.
Acht vrouwen
“Na de samenwerking met Think Pink, een organisatie die borstkanker bespreekbaar maakt, introduceren we met Cent Pur Cent het eerste natuurlijke make-up merk in het vrouwenwielrennen”, aldus Dirk Verbeeck van Bonache. “Een samenwerking die verder gaat dan het logo en zich straks ook zal vertalen in enkele opvallende acties.”
Het achtkoppige team (met naast Laura Verdonschot, Suzanne Verhoeven en Ellen Van Loy ook nog Julie Brouwers, Lies’l Schevenels, Kiana Dhont, Mirthe Van Den Brande, Audrey De Keesmaeker) sluiten zondag hun wegseizoen af in de Ster van Aartselaar, daarna duiken ze het veld in. Mét een nieuw shirt, in de inzetfoto gepresenteerd door Verdonschot.
Om te reageren moet je ingelogd zijn.