Ethias vanaf 1 januari nieuwe shirtsponsor van Wout van Aert
© Cor Vos
Nico Dick
woensdag 22 december 2021 om 11:32

Ethias vanaf 1 januari nieuwe shirtsponsor van Wout van Aert

Vanaf 1 januari 2022 prijkt een nieuwe partner op het veldritshirt van Wout van Aert. Naast  Jumbo-Visma, CAPS, Domo en Red Bull, wordt dat Ethias. Het verzekeringsbedrijf is al een paar jaar in de cross actief, als partner van Ethias Cross én de Wereldbeker.

De nieuwe Tourspecial van RIDE Magazine is een must-have voor echte wielerfans! Onze nieuwe 236 pagina’s dikke zomer-editie is de meest complete Tourgids van deze zomer en staat vol met schitterende wielerverhalen over o.a. Tadej Pogacar, Remco Evenepoel, Fabio Jakobsen, Gio Lippens, Christian Prudhomme en Charlotte Kool. Verzeker je van een heerlijke sportzomer en bestel hem nu online voor slechts € 9,95. Wil je RIDE extra voordelig ontvangen? Neem dan nu een abonnement en ontvang 20% korting!

Van Aert draagt in het veldrijden een ander shirt dan op de weg. Met onder meer CAPS, Domo en Red Bull  als partners, net als Cibel-Cebon. Die laatste verdwijnt echter en is intussen shirtsponsor van Pauwels Sauzen-Bingoal.

Maar met het Belgische verzekeringsbedrijf Ethias, dat momenteel in het veld al naamsponsor is van de Ethias Crossen en van de Wereldbeker, heeft de Belgische kampioen dus een vervanger. Het shirt wordt aangepast op 1 januari.

Van Aert wordt zo het tweede ‘sportief gezicht’ van Ethias, dat ook al een partnership heeft met wereldkampioen judo Matthias Casse.

RIDE Magazine

Om te reageren moet je ingelogd zijn.